my crazy day!

hej
jag har nu försökt få upp bilder från min kamra till min dator och jag har typ hållt på nu i 1 h. I'm so sorry men det kommer inte bli några bilder för jag failade och nu vet jag inte vad jag ska göra? Jag som hade jätte fina bilder jag hade tänkt lägga ut men det bästa jag kan göra är att bekriva vad jag hade kort på: Jag hade ett kort på mig som vissar massor av olika ögonskuggor som jag hade köpt idag och så hade jag ett kort på mig som vissar ett mini litten maskara som jag också köpte idag och så hade jag ett kort på både ögonskuggan och maskara tillsammans.

Idag var jag på stan med karro (karolina) vi skulle köpa en pressent till betty för att hon fyller år på lördag men det blev mer än vad vi trodde och dyrare. istället för att bara köpa saker till betty som var tänkt att jag skulle göra så köpte jag också ögonskugga och maskara till mig jag har bara provat på en ögonskugga och jag köpte typ 50 i en låda...men aja sen så skulle vi till en kiosk som kallas för thia supermarket och som ligger på andra sidan stan så vi gick då till andra sidan stan så vi frågade en kille på lekia men han sa att det var på den högra sidan sv stan inte vänstra så vi gick typ halva vägen men orkade inte mer så vi tog bussen hem för att vi stanade på vassaplan... och det var min dag för att jag inte hade några bilder så får ni lite kläders tips från Gina Tricot.
XOXO<3

Helena knitted cardigan Elephant grey mel 199 SEKCordelia sweatshirt Brownmel/print (7394) 199 SEKKate top Spring beige (7052) 199 SEKSteffie cardigan Black (9000) 199 SEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0